By: RaY KinZoKu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 5-Jan-2004 00:00 Email | Share | Bookmark
Edisi Khas : ISE PINDAH RUMAH !!!

Keadaan rumah sebelum sebahagian besar brg dipunggah dek CRV aku
Keadaan rumah ISE setelah sebahagian brg diantar ke umah kohai.
Kapet buruk itu digulung dgn sepenuh perasaan...
Termenung sambil mengenangkan umah yg banyak kenangan...
Kami hanya dapat "menolong" dgn melihat sahaja.. hehhe...
Dan setelah "penat menolong", aku sambung main CS.. hehhe...
Maka tersebutlah alkisah , seorang jejaka, asal nya dr Pasir Mas (To' Uban), ISE nama diberi... setelah sekian lama yakni hampir 3 tahun menetap di kampung Mito, Nippon... Ise akhirnya bertindak membawa diri ke rumah Neko (kohai 3rd batch), bertepatan 31hb Disember 2003, tiada ingin kembali laie ke Kampung Mito, sehingga lah kepulangan dia ke Malaysia... Penghijrahan Ise dr Kampung Mito dibuat begitu drastik sekali... sekejap jer dia cabut... hehhe.. dgn di"iringi" CRV ku dan jugak Integra dia.. ( keter angkut barang aaa ) , lantas membuatkan aku nak ikut serta gakss dlm penghijrahan ini...
Emm... natsukashii butul laa Mansion 102 tuh... Malas aa nak ulas pepanjang, yg pasti ISe skang tak duk kat situ laie aa.. Dia skang duk umah Neko...Aku pun ingat nak blah gak akhir bulan Jan nih, in fact aku yg sebenarnye rancang nak cabut dulu, tapi entah camner (panjang citernyerr), ISE plak yg cabut dulu... Maaa ne... Kampung Mito, nagai aida osewa ni natta, otsukaresamadeshita ne...









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net