By: RaY KinZoKu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 10-Jun-2007 20:03 Email | Share | Bookmark
SELINGAN : YANG INI HURUF KHA !

YANG INI HURUF KHA !








ﺥ ﺡ ﺝ




" Cik Ramlee, huruf apakah huruf ini ? Dia ada tangan, ada ekor, dan ada satu mata di tengah tengah "


" Matanya ada satu saja ya cikgu ? Ada ekor ? Atas tanah ? Huruf mambang tanah ! "


" Mambang tanah !? Hahhahhahhahahha ..... "


" Yang ini bukan mambang tanah Cik Ramlee, yang ni huruf Jim ! "


" Jin ? Eh .. jin dengan mambang kan tak jauh "


" Jin dengan mambang !? Hahhahhahhahahha ..... "


" Dah ! Aaa .. Cik Ajis, huruf apakah huruf ini, huruf ini sama dengan huruf jim, tetapi tak ada matanya saja. "


" Oooo .. dia tak ada mata ? Sama sama jin ? Ooo .. jin mata buta la cikgu. "


" Mata buta !? Hahhahhahhahahha ..... "


" Yang ini bukan jin buta Cik Ajis ... Yang ini huruf Ha ! Aaa.. sekarang Cik Sudin pulak .. "


" Saya, cikgu "


" Aa.. kenal tak dengan huruf ini ? "


" Saya kenal cikgu "


" Huruf ini sama dengan huruf Jim, huruf Jim matanya di tengah-tengah tetapi huruf ini matanya di atas. "


" Aa.. Jim ini matanya di tengah-tengah, Jim ini mata di atas cikgu... Jin pakai tonceng ! "


" Tonceng?! Hahhahhahhahahha ..... "


" Pak Abu tu ketawa terlalu banyak sangat "


" Cikgu ... "


" Aa.. cepat, sekarang Pak Abu pulak. "


" Yang mana ? "


" Yang ini ... "


" Oh, ni saya kenal, saya tahu ni.. huruf ini kan huruf - M "


" Itulah jangan suka selalu ketawakan orang. Yang ini bukan huruf M, yang ini huruf Kha! "



" Huruf Khaaa ? "







" Hahhahha .. Hahaha .... Hahaha .... Hahhaha .... "







KEMASKINI 25 JUN 2007 :

Petang Sabtu, 23 Jun 2007, ambo terperasan yang " banner " terbabit telah diturunkan oleh pihak yang berkenaan. He he he ..






KEMASKINI 9 JULAI 2007 :

Apa yang aku fikir diturunkan buat selama lamanya,
rupa rupanya di "touch up" dan digantung semula. Bagus lah !

Tapi, hairan.
" Banner " nih dah lama benar tergantung. Kenapa baru sekarang ?
Kena pulak dengan masa aku post pasal nih .. hmmm... satu kebetulan atau boleh jadi, ada orang bagitau mereka pasal entry nih, atau mereka sendiri yang datang menjenguk ke sini !? Ha ha ha ha tak kisah la apa apa pun, swift counter-measure so tahniah.








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net